Založ si blog

Nechcem od teba aby si nosil rúško.

Ja nechcem od teba,aby si nosil rúško ,alebo respirátor.

Nechcem od teba,aby si sa chodil neustále testovať na covid.

Nechcem od teba,aby si sa išiel dať zaočkovať.

Nechcem ,aby si mal zákaz vychádzania z domu.

Nechcem od teba ,aby si sa bál choroby.

A malo by platiť,že to čo ja nechcem od teba,nechci ty odo mňa.

Ja opatrenia hodnotím zo všetkých uhľov pohľadov,nie len z jedného.Napríklad to,že vírus zachytáva respirátor účinnejšie ako napríklad rúško a iba na základe tohto nariadiť ľudom nosiť ho niekoľko hodín denne je tak primitívne,až sa mi nechce veriť ,že za tím je iba akože opatrenie proti prenosu vírusu.

To isté platí o ostatných opatreniach,ktoré tu teraz nechcem rozpisovať.

Ja nepopieram,že covid existuje. Je to chrípkový vírus ázijského typu. Chrípka je smrteľná choroba a zľahčovať ju ,že je to predsa iba chripôčka ,je trestuhodné.

Od narodenia som žil v miestach s výskytom chrípky bez týchto opatrení. A aj pán Matovič žil v tomto prostredí a predsa teraz tvrdí ,že chrípka je iba chripôčka. To preto,že doteraz sa o chrípku nezaujímal. Skoro nikto sa o chrípku nezaujímal,doteraz nikto nerobil testy,či ju máte,alebo nie. Proste ak ste chorý,tak sa liečte.

Ja mám osobné presvedčenie, podložené informáciami,že opatrenia proti šíreniu covidu viac škodia ,ako sú prospešné. A všetky tieto opatrenia dodržiavam znechutene a proti mojej vôli.

Tisíce rokov doteraz sme tieto opatrenia v bežnom živote nepotrebovali a predsa sme prežili.

Dnes je deň,keď skončil covid-19

24.02.2022

Ľudia sa ma často pýtali,kedy už skončí táto pandémia.Tak aj ja som sa opýtal jedného veľmi starého a múdreho pána. Vraj vtedy ,keď ho prekryje niečo iné. A mal pravdu.Od rána pozerám správy a ani jedna zmienka o covide. Covid 19 skončil ,prekryla ho vojna na Ukrajine.

Kocúrkovo v Bratislave do zblbnutia.

12.01.2022

„Slávne“ oranžové pruhy naďalej zostávajú na Gagarinovej ulici v platnosti. Autá sa natláčajú do jedného pruhu a každý deň tu vytvárajú akýsi vláčik tesne za sebou jazdiacich áut, pričom druhý pruh býva väčšinou prázdny. Už to budú tri roky ,čo pán Vallo toto dielo s hrdosťou prezentoval. Mnohý jeho dielo vtedy nazvali ďalšou valovinou a ja si toto [...]

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 5360x
Priemerná čítanosť článkov: 1787x

Autor blogu

Kategórie